GRATIS levering vanaf €300.
Levering via GLS, DPD of Bpost.
Meer dan 10.000 artikelen en 100 merken
Iets niet gevonden? Contacteer ons
Vragen? Bel ons op +32 (0)9 388 66 46 
of via mail

Herstelling laten uitvoeren

Met een een computer, tablet of smartphone kan al eens iets mis gaan. Je kan te kampen hebben met virussen, defecten, beschadiging, …

Wanneer je problemen hebt met jouw apparaat, net nieuw of reeds lange tijd in gebruik, stuur je ons best even een bericht. Zo kunnen wij nagaan wat er aan de hand is. We kunnen in vele gevallen meteen voor een oplossing zorgen.

Wat het merk van jouw toestel is en of je het toestel al dan niet bij ons hebt aangekocht maakt niet uit. Wij werken aan toestellen van alle merken en zaken.

Als we niet meteen een oplossing weten zullen we jou vragen om langs te komen met de herstelling, zodat we jouw probleem met eigen ogen kunnen bekijken.

In de winkel

  • Aan de kassa zal een snelle evaluatie uitgevoerd worden. Zorg er voor dat je, wanneer het toestel nog in garantie is, jouw aankoopbewijs mee hebt en dat, wanneer je iemand anders laat komen, deze persoon goed geïnformeerd is zodat we zo snel mogelijk kunnen helpen.
  • Directe oplossing: bij eenvoudige problemen kunnen wij dikwijls meteen aan de kassa het probleem oplossen. In het geval van een meer complex of tijdrovend probleem zal je het apparaat moeten achterlaten.
  • Ontvangstbewijs: wanneer je het toestel achter laat stellen we een ontvangstbewijs op en informeren we jou, voor zover dit reeds mogelijk is, wat de kosten zullen zijn en of het probleem al dan niet onder garantie valt.

Technische dienst

  • Werkwijze: onze technische dienst werkt de herstellingen af in de volgorde waarin ze binnen worden geleverd. Zij zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling. Een gemiddelde herstelling duurt 5 werkdagen. Dit is afhankelijk van de drukte en de aard van het probleem.
  • Kosten: indien de technische dienst vragen heeft of de kosten hoger zijn dan wat vooraf werd overeengekomen zullen zij telefoneren of, indien dit niet mogelijk is, een e-mail sturen. Wanneer er niks werd afgesproken laat de technische dienst sowieso iets weten wanneer de herstelkost hoger ligt dan € 80,00.
  • Afgewerkt: zodra de technische dienst klaar is met jouw herstelling ontvangt u een SMS + een e-mail, voor zover wij over zowel jouw e-mail adres als GSM nummer beschikken.

Ophaling

  • Uitleg: wanneer je jouw toestel komt ophalen legt de medewerker uit wat er juist aan de hand was en hoe we dit hebben opgelost, zodat je perfect geïnformeerd terug aan de slag kan.
  • Belangrijk: vergeet niet om jouw ontvangstbewijs mee te brengen of mee te geven voor een vlotte verwerking.

Winkel

Maandag 13u30 - 18u30
Di tot vrij 10u00 - 18u30
Zaterdag 10u00 - 17u00

Kortrijksesteenweg 875
B-9000 Gent
09 / 388 66 46

Betaal bij ons veilig met

Webdesign