Bevestigingen na de bestelling
Je mag onderstaande bevestigingen verwachten na het plaatsen van een bestelling bij Codima.
-
Bestelling die wordt opgehaald in de winkel
- Na het plaatsen van de bestelling ontvang je meteen een e-mail met de bestelbevestiging, dit is ook meteen de bestelbon.
- Wanneer wij jouw bestelling klaarleggen voor ophaling zenden wij een e-mail en/of SMS, naar gelang de gegevens die je hebt opgegeven.
- Indien jouw bestelling na 2 tot 4 weken nog niet opgehaald zou zijn sturen wij een mailtje ter herinnering.
-
Bestelling die wordt geleverd in een DPD parcelshop
- Na het plaatsen van de bestelling ontvang je meteen een e-mail met de bestelbevestiging, dit is ook meteen de bestelbon.
- Wanneer wij jouw bestelling inpakken en factureren sturen wij een e-mail met het bericht dat de bestelling is klaargezet voor verzending. Deze mail bevat ook jouw factuur en de tracking link.
- Nadat de bestelling wordt opgehaald door de koerier en verwerkt wordt in het magazijn van DPD ontvang je een mail met alle pakketinformatie en het tracking nummer waarmee je het pakket kunt volgen op de website van DPD.
- Nadat de medewerkers in de DPD parcelshop jouw pakket klaar gelegd hebben ontvang je een e-mail en/of SMS van DPD. Dit is het teken dat je het pakket op mag halen.
-
Bestelling die aan huis wordt geleverd
- Na het plaatsen van de bestelling ontvang je meteen een e-mail met de bestelbevestiging, dit is ook meteen de bestelbon.
- Wanneer wij jouw bestelling inpakken en factureren sturen wij een e-mail met het bericht dat de bestelling is klaargezet voor verzending. Deze mail bevat ook jouw factuur.
- Nadat de bestelling wordt opgehaald door de koerier en verwerkt wordt in het magazijn van GLS ontvang je een mail met alle pakketinformatie en het tracking nummer waarmee je het pakket kunt volgen op de website van GLS.
- Zodra GLS meer weet over het tijdstip van de levering ontvang je een bericht via mail waarin staat tussen welke uren je de koerier mag verwachten.
- Wanneer je niet aanwezig bent bij aflevering laat GLS een briefje achter en zal het pakket bij jouw buren worden geleverd of op een later moment automatisch opnieuw worden aangeboden. In het geval van een latere aanbieding kan je via deze link kiezen hoe je het pakket opnieuw aangeboden wilt hebben.
-
Bestelling die we verzenden via de briefpost
- Na het plaatsen van de bestelling ontvang je meteen een e-mail met de bestelbevestiging, dit is ook meteen de bestelbon.
- Wanneer wij jouw bestelling inpakken en factureren sturen wij een e-mail met het bericht dat de bestelling is klaargezet voor verzending. Deze mail bevat ook jouw factuur.
- Na dit bericht mag je het pakket in je brievenbus verwachten binnen 1 tot 2 werkdagen.