GRATIS levering vanaf €100.
Meer dan 150 merken
Vragen? Bel ons op +32 (0)9 388 66 46 
of via mail

Retourneren onder garantie

Indien jouw online aangekochte product binnen de wettelijke garantieperiode defect is kan je het terug zenden. Hiervoor stuur je best een bericht naar de technische dienst.

In dit bericht leg je uit over welke aankoop het gaat en wat het probleem juist is. Wij zullen jou daarna op afstand proberen helpen. Indien na deze communicatie blijkt dat het product naar hier terug moet komen om het te kunnen herstellen bezorgen wij jou kosteloos een retourlabel waarmee je het pakket via een DPD parcelshop terug kunt zenden.

Nadat we het product hebben ontvangen wordt het uitgetest. Indien het artikel inderdaad defect blijkt te zijn onder garantie wordt het herstelde / vervangen product na de herstelling naar jou terug gezonden.

Indien blijkt dat het product niet defect is of niet onder garantie valt neemt de medewerker van de technische dienst contact op met jou, om de opties te bekijken en de eventuele herstel- en verzendingskosten te bespreken.

Hou bij het terug zenden van een defect product wel rekening met de herstelduur, een defect kan niet steeds meteen worden opgelost.

Op deze pagina kan je de verzendinstructies terug vinden die je nodig hebt om jouw herstelling op een goede manier terug te kunnen zenden.

Winkel

Maandag Gesloten
Di tot vrij 10u00 - 18u30
Zaterdag 10u00 - 17u00

Kortrijksesteenweg 875
B-9000 Gent
09 / 388 66 46

Betaal bij ons veilig met

Webdesign